Változás...

Hogyan változzak, ha az elhatározás megszületett?

Friss topikok

  • csilimami: Kedves mókuslányka! Nagyon el tetszik hanyagolni a blogot és ezzel a blog olvasóit is. Ezt érdemel... (2011.08.15. 08:12) Energia levezetésnek
  • mokuslanyka: @csilimami: őőőő??? Mit tudnék csinálni a férjeddel és a gyerekeiddel?? Esetleg Ervinnel beiratko... (2011.08.04. 22:02) Dupláztam
  • csilimami: Elmentél végül tornázni? Mert ha nem, akkor egy hétig nem találkozunk az biztos. (2011.08.02. 21:41) Gym or not gym??
  • csilimami: Biztosan lesz olyan. Az első 1-2 hét nehéz és utána már Te fogsz csodálkozni hogy a boltban a polc... (2011.07.28. 22:15) Nehéz nap

Címkék

2011.08.04. 22:45 mokuslanyka

Boldog megsemmisülés

Annyira jó volt ma tornázni! De komolyan! Már öröm töltött el akkor amikor mentem. Persze amikor csinálja az ember és izzad és fájdalmasnak érez minden mozdulatot a combjaiban és a popsijában, na az nem jó, meg akkor szidom magam, hogy mit keresek itt, annyi minden mást is csinálhatnék. De összeszedem magam és letaposom a mai napra kiszabott mennyiséget! Aztán tele energiával hazajön az emberleánykája, csinál egy nagy adag salátát, lezuhanyzik és egy jóllakott napközis mosolyával folytatja az estéjét. Na ez a csoda :) Ráadásul eszembe jutott, hogy a telefonom jegyzeteiből ki kéne írnom, hogy pontosan mennyi az annyi. Le fog esni az állatok!!! Megint 90 percig izzadtam a cardio gépeken, de ma 662 kalóriát égettem és 9,56 mérföldet, azaz 15,3 kilométert tettem meg. Ez egyébként annak köszönhető, hogy magasabb erősség fokozatra raktam a taposó gépet és az ülő biciklit. Ha valaki egy másfél héttel ezelőtt azt mondja, hogy "Figyi kislány! Egy hét múlva izzadva fog leolvadni rólad a zsírpáncél!", akkor azt mondom neki: "Hehe, te nem vagy normális!". 

Ami pedig a testedzést és a diétát illeti. 11 nap elég volt arra, hogy az orromon keresztül kapjam a levegőt. Észrevettem, hogy a farmerom nem feszül annyira. Barátkozom a Coca Cola Zero-val és a zöld teával. Napi 2,5-3 liter vizet iszom. Az arcom tele lett miteszerrrel és pattanással (talán tisztulok?). És már nem vagyok olyan nagyon éhes. Ötször étkezem egy nap az eddigi kettőhöz képest, sokkal kisebb adagokat, mint ezelőtt. És az elmúlt két nap nem kívántam meg semmit. Na jó, ma mikor Yaser Halim péksége mellett elsétáltam és egy fél pillanatra rátekintettem a kirakatra, akkor egy kicsit összefutott a nyál a számban, de csak ablakon keresztül csorgattam. Majd szépen tovább sétáltam a tornára. 

Azt hiszem megtaláltam az igazit! Napok óta keresem, kutatom, elemzem a különböző fogyókúrás, diétás lehetőségeket. A  PCO szindrómám miatt mindenféleképpen úgy kell csinálnom, hogy a GI indexet figyelembe veszem. Ez alapján úgy döntöttem, hogy Béres Alexandra módszerét választom, ami az ételek GI indexét használja fel. Persze ezen kívül keverek bele egy kis orvosi diétát (ami a PCO-ra kellene), szeretett Kriston Andreát, egy kis Norbit és Rékát, valamint igyekszem a testemre figyelni, hogy mi jó, illetve nem jó neki. Továbbá dolgozom az edzésterven is. Jövő héttől a napi 13 órás munkaidő miatt muszáj komoly tervet készítenem az étkezésre és a tornára is. Közben a "talán tetszeni fog" kategóriába sorolt torna DVD-ket próbálom beszerezni, nem olyan egyszerű feladat!

Még sok a dolgom és sok a fogynivalóm! Szeretnék nagyon csinos lenni a harmincadik szülinapomon!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://azakaratereje.blog.hu/api/trackback/id/tr883126997

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása