Változás...

Hogyan változzak, ha az elhatározás megszületett?

Friss topikok

  • csilimami: Kedves mókuslányka! Nagyon el tetszik hanyagolni a blogot és ezzel a blog olvasóit is. Ezt érdemel... (2011.08.15. 08:12) Energia levezetésnek
  • mokuslanyka: @csilimami: őőőő??? Mit tudnék csinálni a férjeddel és a gyerekeiddel?? Esetleg Ervinnel beiratko... (2011.08.04. 22:02) Dupláztam
  • csilimami: Elmentél végül tornázni? Mert ha nem, akkor egy hétig nem találkozunk az biztos. (2011.08.02. 21:41) Gym or not gym??
  • csilimami: Biztosan lesz olyan. Az első 1-2 hét nehéz és utána már Te fogsz csodálkozni hogy a boltban a polc... (2011.07.28. 22:15) Nehéz nap

Címkék

2011.08.03. 23:27 mokuslanyka

Dupláztam

Fantasztikus napom volt!! Tele vagyok energiával és egyszerűen úgy érzem, hogy kicsattanok!!

Délelőtt mindenféle unalmas ügyeket intézgettem. Sajnos nem kapok vissza sehonnan se pénzt, de sebaj :)) Aztán délután a fodrász levágta a hajam :))) Nagyon kafa lett!! Mivel növesztem, ezért csak formát adott neki, illetve megszabadított az elhalt hajvégeimtől. Nagyon jól érzem magam az új hajammal!

Majd edzés. Tele volt az edzőterem. Ilyet még nem tapasztaltam. Meleg váltásban használtuk a gépeket. A futógépre kellett két egész percet várnom! Összesen 90 percet cardioztam, 460 kkcal-t égettem, 8,41 mérföldet tettem meg (kb. 13,45 km) és másfél liter vizet ittam meg a torna alatt. Valahogy kezdek ráérezni az ízére :)) A kedvenc gépem a taposógép lett, valahogy azzal jövök ki a legjobban. Érdekes, hogyha a többieket nézem ahogy taposógépeznek, akkor az olyan mintha futnának, tehát kvázi én is futok. Viszont ha rámegyek a futógépre, akkor egyszerűen nem tudok futni. Nem értem miért van ez! De új taktikát találtam ki. A taposó gépet, az ülő biciklit és az elliptikus trénert zsírégetésre fogom használni.  A futógépet csak levezetésre, bár még mindig a "zsírégetős" módban, aztán a végső levezetés a fekvő bicikli lesz. A torna végeztével nem semmisültem meg, hanem úgy éreztem, hogy még vagy 1000 métert le tudnék úszni. 

Meglepő, hogy még mindig nincs izomlázam, hanem csak kellemesen érzem a testemet.

Uí: Csili, ugye szóba állsz még velem??? Szeretsz még??? Mert én nagyon szeretlek!! <3

 

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://azakaratereje.blog.hu/api/trackback/id/tr323125284

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

csilimami 2011.08.04. 18:50:32

Nagyon-nagyon büszke vagyok RÁD(és persze megesz a sárga irigység, hogy én nem tudok ilyen helyre járni). Amúgy azt nem mondtam, hogy nem beszélünk csak azt, hogy nem találkozunk:-)hahaha. Nem tudnál olyat tenni amiért nem szeretnélek! persze kivéve ha Ervinről, a Gyerekekről vagy Wilsonról van szó, de az eszembe sem jut.

mokuslanyka 2011.08.04. 22:02:26

@csilimami:

őőőő??? Mit tudnék csinálni a férjeddel és a gyerekeiddel?? Esetleg Ervinnel beiratkozok egy tánctanfolyamra :))
Wilsont meg nem lehet bántani :))
süti beállítások módosítása