Változás...

Hogyan változzak, ha az elhatározás megszületett?

Friss topikok

  • csilimami: Kedves mókuslányka! Nagyon el tetszik hanyagolni a blogot és ezzel a blog olvasóit is. Ezt érdemel... (2011.08.15. 08:12) Energia levezetésnek
  • mokuslanyka: @csilimami: őőőő??? Mit tudnék csinálni a férjeddel és a gyerekeiddel?? Esetleg Ervinnel beiratko... (2011.08.04. 22:02) Dupláztam
  • csilimami: Elmentél végül tornázni? Mert ha nem, akkor egy hétig nem találkozunk az biztos. (2011.08.02. 21:41) Gym or not gym??
  • csilimami: Biztosan lesz olyan. Az első 1-2 hét nehéz és utána már Te fogsz csodálkozni hogy a boltban a polc... (2011.07.28. 22:15) Nehéz nap

Címkék

2011.08.27. 21:22 mokuslanyka

Zumba

A Zumba a 90-es évek közepén kezdődött egy Kolumbia Cali nevű kisvárosban Beto Perez, aerobik és latin tánc oktatóval. Egy napon, mikor Beto megérkezett az aerobik órájára észrevette, hogy otthon felejtette az aerobik zenéit, így elővette kedvenc latin gyűjteményeit tartalmazó válogatását. Cselekedett. És levezette élete első Zumba óráját. A vendégeknek az első pillanattól tetszett és alig várták a következő órát.

 

A Zumba a zumbear igéből ered, kolumbiai szleng. Jelentése "gyorsan mozogni, és szórakozni". Más latin nyelvekben is megtalálható a szó, jelentése buli, party.

Az órákon a következő tánclépések birtokába kerül az ember: salsa, merengue, cumbia, quebradita, raggeton, calypso, bachata samba, axé, latin funk, flamenco... Egy Zumba órán 600 kalóriát is égethet el az ember. (Alátámasztom! Igaz!!)

Mára már mozgalommá, életstílussá nőtte ki magát. Kortól és nemtől függetlenül mindenki megtalálja benne az örömét!!-------------------------------------------

Szép fiú ez a Beto, bár egy kicsi Peter André-s beütésű

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Életem első Zumba óráján vagyok túl. :))) Nagyon jól éreztem magam!!! Mondanom se kell, hogy én voltam a legdagibb az órán, de nem baj, nálam lesz a leglátványosabb a változás. A cardio programom felénél tartottam, amikor bementem az órára. Teljesen átmozgatja a testet. Nincsenek bonyolult koreográfiák, ha nem tudod követni, akkor egyszerűen csak táncolsz. Táncoltunk (tornáztunk) egy 4-5 perces számra aztán megálltunk és az oktató vizet itatott velünk. Nagyon sok csípő mozgás van. Már az óra alatt éreztem, hogy a hasam zsírrétegei alatt valami mégis csak van, mert izomlázszerűt éreztem. 

Az oktatót Annanak hívják. Nagyon szép nő!!!! Nem angol, az biztos, de hogy milyen nemzetiségű lehet, arra nem jöttem rá. Van egy kis akcentusa.

Ha Zumba órákra jársz, akkor ajánlóm a figyelmedbe a www.zumba.com honlapot. Sok okosság van rajta, a legújabb dvd-ék, wii cuccok. De amiért érdekes még, ha a menüsort végig nézed, akkor lehet találni egy olyan menüpontot, hogy "Find an Instructor". Ahol megtudod nézni, hogy az oktatód rendelkezik-e Zumba license-sel, megtalálod a telefonszámát, email címét, melyik termekben oktat. Szóval egy csomó hasznos információ van. 

ZZZZZZZZZZuuuuuuuuummmmmmmmmmmmmbbbbbbbbbbbbbaaaaaaaaaaaaaaa

  

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://azakaratereje.blog.hu/api/trackback/id/tr923185374

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása